30 de juny 2007

The Museum of Bad Art

Aquest darrer any i mig he estat preparant una nova edició del meu Diccionari de les arts que fa quatre anys va editar Edicions UIB. Aprofitant que s'ha esgotat, l'estic revisant totalment, afegint les equivalències en anglès i fent les dues o tres-centes il·lustracions que necessita per poder-se dir Diccionari il·lustrat d'història de l'art. Amb tot aquest temps he recopilat molts d'enllaços de pàgines anglosaxones dedicades a l'art, especialment d'arquitectura, pintura i escultura. Una d'elles no m'ha estat gaire útil per a la tasca que tenc entre mans però és una de les grans troballes: el web del MOBA, un museu dedicat a l'art massa dolent per ser ignorat. De moment té un fons escàs perquè els seus criteris de selecció són molt estrictes. Es pot visitar personalment al local que tenen al Dedham Community Theatre a Massachussets o virtualment aquí. Em permet mostrar-vos directament una mostra del que més m'ha agradat.