13 de nov. 2006

Adriana Melo a la meva col·lecció

M'agrada col·leccionar coses friquis: còmics, evidentment, però també jocs de cartes col·leccionables, Trading Cards, miniatures i pàgines originals, de moment tan sols de còmics de Star Wars. Avui m'ha arribat la meva darrera adquisició: una pàgina del número 28 de la sèrie Star Wars: Empire, ambientada en la trilogia clàssica. Un preciós original a llapis de l'artista brasilera Adriana Melo, que amb tan sols 27 anys ha aconseguit ser una de les poques dones que treballa de forma contínua en la indústria del còmic book ianqui. L'arc argumental al que pertany aquesta pàgina està acolorit digitalment sobre una escannerització del llapis, és a dir que no ha estat entintat, així que l'original és efectivament el llapis que Melo ha traçat sobre el paper. L'estat de conservació és excel·lent, i així continuarà perquè som molt maniàtic amb aquestes i altres coses. Passa a formar de la meva modesta col·lecció, que pots veure a la galeria que tenc a Comic Art Fans.

Pots contemplar la pàgina acabada a la imatge següent.