10 de jul. 2007

Fantavision

La publicitat s'està adaptant als temps que corren, i en aquest sentit du molt més avantatge l'audiovisual que cap altre. Allò que "una imatge val més que mil paraules" és encertat. La imatge és universal i immediata, la paraula és abstracta i més intel·lectual. Així ho demostra la nova campanya de Fanta, consistent en una partida de curtmetratges de poc més de tres minuts cada un protagonitzats per un paio enrotllat anomenat Felix. Així es romp la monotonia de la repetició del mateix anunci i s'aconsegueix superar el gran problema dels anuncis: que engeguen la gent. Fantavision converteix l'anunci audiovisual en una peça d'interès en ella mateixa, aconseguint que la gent vulgui veure'l expressament a YouTube o al web Fanta 2007 com a part d'una campanya interactiva. Un sistema experimental que pel volum de visites i de participació està essent un èxit. No hi ha res com fer les coses ben fetes.

De tots els anuncis-curtmetratges el primer és el més vist, segurament perquè és el que fa més temps que està llançat. Pegant una ullada a les visites als altres, podem veure que són heterogènies, cosa que sens dubte s'explica pel boca a boca, coses del web 2.0.



Entrada patrocinada.